G-Eazy - These Things Happen (Album)

Скачать и слушать Lotta That - G-Eazy бесплатно

P2014
  • 1
    G-Eazy
    These Things Happen
    02:16
  • 2
    G-Eazy
    Far Alone ( feat. E-40 & Jay Ant )
    04:28
  • 3
    G-Eazy
    I Mean It ( feat. REMO )
    03:53
  • 4
    G-Eazy
    Interlude
    00:43
  • 5
    G-Eazy
    Opportunity Cost
    03:53
  • 6
    G-Eazy
    Almost Famous
    04:25
  • 7
    G-Eazy
    Lotta That ( feat. A$ap Ferg & Danny Seth )

    Текст песни
    "[Produced By: Christoph Andersson & G-Eazy]
    [Hook: 1]
    Talking 'bout whiskey bottles
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    Talking 'bout skinny models
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    Talking 'bout groupie chicks
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    Talking 'bout lucid trips
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    I got a lot of hoes, all up on my dick
    I got a lot of o's, all up on my check
    And yeah that loud ass tree
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    Bad chicks you wanna smoke with me?
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    [Verse 1: G-Eazy]
    Yeah I get a lot of checks and yeah I have a lot of sex
    And labels know I got up next
    Yeah she knows she got the best
    I got her wet she got undressed
    I nutted all across her chest
    I don't even gotta flex, I never do respond to texts
    And now she went and got obsessed
    Y'all are just the hottest mess
    You're simple you are not complex
    I'm sorry I am not impressed
    Back on my bullshit again
    I am having way too much fun
    I'm in a section with 7 Kate Mosses around me
    I swear I can't only touch one
    Whiskey no rum
    I gave her something to rub on her gum and her face just went numb
    Still going dumb cause I know where I'm from
    Bruh, bruh I speak that Bay Area tongue
    [Hook: 1]
    [Verse 2: G-Eazy]
    Alcohol and weed, really anything you need
    Best believe we got a lotta that
    Studio with hella purp
    I just put in hella work now look at where it got us at
    Heard you got some new shit coming
    Friends are all like "shoot me something
    Homie when you dropping that?"
    Maybe I could be the biggest
    Rapper working in the business, wait, I never thought of that
    Just take a look at the scores, I put numbers up on the boards
    I'm in a section with models
    And you're at the bar tryna get at a cluster of fours
    When that bottle pours I just keep drinking it straight
    And get faded and pass out on floors
    Homies like "Bro, that's my girl, what the fuck are you doing?"
    Oops, ain't know that was yours!
    [Hook: 1]
    [Verse 3: A$AP Ferg]
    Ah, I just shitted on you
    Probably licking your honey like Winnie the Pooh
    Knock you on the ground then I'm lifting my boot
    He get beat like Timbalands head of my group
    These ain't Louboutins, but there's red on my shoe
    Cause I let that Ruger fly like a pelican do
    This rapper shit light, I'm telling you, dude
    When I flow niggas drown on jell-o canoes
    Better learn your algebra and your decimals too
    Cause you square motherfuckers can't mess with my crew
    Your bitch on my dick and her lesbian boo
    They kiss on the dick, I caress on the boobs
    Now I'm just deciding on what R.Kelly'll do
    Just pissed on that bitch, filled her belly with juice
    Minute Maid lemonade from my testicle, boo
    That's what a nigga get when you testing my crew (boo)
    [Hook: 2]
    Talking 'bout whiskey bottles
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    Talking 'bout skinny models
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    Talking 'bout groupie chicks
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    Talking 'bout lucid trips
    (Gotta lotta lotta lotta that x2)
    [Verse 4: Danny Seth]
    (The British are coming)
    Man, I gotta lotta bitches
    All up on my dick head Danny
    "Can I suck you off" is all I'm really used to hearing
    Call me Mr. Greedy cause I'm not the type for sharing
    And I'm always seeing doubles so my bitches come in pairs
    They tryna fuck with me
    All my white girls sniffing Britney
    They never used to notice now they digging me
    Reverse Gerald's name cause I get 'em Eazy-G
    Fuck boy talking out of turn
    My brothers leave you sleeping in an urn
    Yeah, I've had a lotta sex
    And yeah, I've cut a lot of checks
    I'm counting so much paper until my fuckin' fingers hurt
    Swear I deaded off the beat somebody bring a hearse
    Holler at my at my manager it's 10 K for a verse
    That's why I'm filling all these empty duffle bags for features
    Don't come around my presence with your mother's empty purse
    [Hook: 2]
    "
    04:45
  • 8
    G-Eazy
    Factory Girl (Skit)
    00:13
  • 9
    G-Eazy
    Downtown Love ( feat. John Michael Rouchell )
    05:27
  • 10
    G-Eazy
    Complete
    03:06
  • 11
    G-Eazy
    Let's Get Lost ( feat. Devon Baldwin )
    03:56
  • 12
    G-Eazy
    Shoot Me Down ( feat. Anthony Stewart )
    03:13
  • 13
    G-Eazy
    Been On
    03:22
  • 14
    G-Eazy
    Remember You ( feat. Blackbear )
    03:36
  • 15
    G-Eazy
    Tumblr Girls ( feat. Christoph Andersson )
    04:12
  • 16
    G-Eazy
    Just Believe
    04:03
Настроение очень переменчиво, и если у вас неожиданно возникло желание скачать и послушать старую любимую композицию, то откройте ссылку 101.ru. Здесь можно отыскать музыку разного жанра и времени выпуска. Попробуйте скачать и прослушать Lotta That и оцените качество трека - оно шикарное, причем все дорожки в коллекции имеют отменное звучание. В сборнике много новых песен, которые мы регулярно заливаем в соответствующие именам исполнителей разделы.
Если музыка для вас имеет огромное значение, то наш сайт вам будет максимально полезен. 101.ru является хранилищем самого разнообразного аудиоконтента, который доступен для онлайн-воспроизведения и днем, и ночью. Ищите любимые мелодии и наслаждайтесь глубоким и чистым звуком. Не забывайте о новинках - их в нашем каталоге огромное количество.
Платить за прослушивание мелодий теперь не нужно - пользуйтесь сервисом 101.ru бесплатно. Чтобы скачать и прослушать G-Eazy feat. A$ap Ferg & Danny Seth - Lotta That или что-нибудь из другого репертуара, найдите в списке группу или певца и кликните на треке - он запустится моментально с отличным звучанием. Группировка по исполнителям помогает быстро сориентироваться среди гигабайтов аудиоконтента, причем в каталоге вы обязательно найдете дорожки из числа новинок.
Другие альбомы G-Eazy
Комментарии

Комментарии оскорбительного характера и с использованием ненормативной лексики, а также ссылки на сторонние ресурсы, не имеющие отношение к обсуждаемой теме, удаляются.

Администрация 101.ru не несет ответственности за содержание комментариев.

Рекомендуем
Обратная связь
Внимание! У вас включен блокировщик рекламы AdBlock
При включенном плагине AdBlock мы не можем гарантировать корректность работы всех сервисов сайта